Tehnologija
0

Evropljanima draži Internet od televizije

Sarajevo-x.com
Gotovo šest od deset stanovnika zemalja Zapadne Evrope danas redovno koristi Internet, i po prvi put mladi ljudi će većinu sedmice provesti online nego gledajući TV, rezultati su novog istraživanja udruženja European Interactive Advertising Association.

Prema studiji koju je sprovela European Interactive Advertising Association od 2006. godine broj tzv. "srebrnih surfera", 55-godišnjaka i starijih Evropljana koji koriste Internet, porastao je za 12%, a broj internet korisnika ženskog spola porastao je za 8%.

Mladi od 16 do 24 godine sada većinu svog slobodnog vremena provode na Internetu, tačnije njih 82% koriste Internet između 5 do 7 dana u sedmici. Samo 77% mladih ispitanika redovno gleda televiziju kao i prije, što je značajan pad od 5% u odnosu na 2006. godinu.

42% anketiranih osoba komuniciraju putem social networking sajtova najmanje jednom mjesečno. Broj osoba koje, najmanje jednom mjesečno, gledaju TV, filmove ili video klipove online skočio je za 150% od 2006. godine. Više od 80% ispitanika je izjavilo kako "ne bi mogli živjeti" bez barem jedne od ovih internet aktivnosti.

Istraživanje je bazirano na podacima prikupljenim putem 7.008 nasumičnih telefonskih intervjua obavljenih u septembru u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Španiji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj i trima zemljama Skandinavije.

Ova studija je pokazala da u ukupno deset zemalja 169 miliona osoba "redovno koristi Internet", sedmično online provede oko 11,9 sati i gotovo njih trećina (48 miliona osoba) su "ovisnici o Internetu" jer sedmično prosječno provode oko 16 sati ili više online.

"Naše istraživanje je pokazalo kako potrošači koriste Internet u praktične svrhe kao i u svrhu zabave, budući da njihov svijet medija zaista poprima digitalnu dimenziju", kazala je za Associated Press izvršna direktorica udruženja EIAA Alison Fennah.