Ukoliko vaš posao nije direktno vezan za Facebook, Twitter ili neku drugu društvenu mrežu, vaša kompanija bi mogla biti u velikom gubitku.
Naime, prema posljednjem istraživanju, prosječna američka kompanija koja nije direktno vezana za društvene mreže, na godišnjem nivou izgubi 4.452 dolara. Ukupno, američka ekonomija izgubi 650 milijardi dolara svake godine. Kako?
Možda vam se čini kako pisanje jednog statusa na Facebooku, tweeta na Twitteru ili provjere e-maila traje samo nekoliko sekundi, međutim, realnost je sasvim drugačija.
Naime, prema istraživanju, nakon što ste uradili nešto od prethodno navedenog, vama je potrebno 23 minute da se ponovo u potpunosti posvetite poslu koji obavljate.
Aktivnost uposlenika na društvenim mrežama dešava se u prosjeku svakih 10,5 minuta. Većinu tog vremena, čak 41 posto, radnici provedu na Facebooku.
Možda vas zanima
Uskoro stiže brojčanik
WhatsApp će omogućiti pozivanje korisnika bez pohrane njihovih telefonskih brojeva
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Obećala nastavak borbe
Muskov X nakratko suspendovao nalog udovice Navalnog, tvrde da je došlo do greške
Finansijski problemi