U ispitivanju ko provodi najviše vremena na internetu, učestvovalo je više od 27.000 internet korisnika iz 16 zemalja.
U istraživanju agencije TNS učestvovali su ispitanici u starosnoj dobi od 18 do 55 godina, a anketa se sastojala od pitanja koliko slobodnog vremena ljudi provode na internetu te koliko vjeruju tradicionalnim, a koliko modernim medijima.
Rezultati su pokazali da nezaposlene Britanke provode čak 47 posto svog slobodnog vremena surfajući internetom, te da Britanci isto tako najmanje vjeruju informacijama koji se plasiraju u novinama.
Studija je također pokazala da se Nijemci lakše upoznaju sa ljudima s kojma su prije toga ostvarili kontakt putem interneta, a čak tri četvrtine korisnika interneta u toj zemlji se na taj način upoznaje sa drugim ljudima.
Što se tiče rezultata o vremenu provedenom na internetu u ostalim zemljama, oni su slijedeći: Kinezi provode 44 % vremena na internetu, stanovnici Južne Koreje 40 %, Japanci 38 %, Italijani 31%, Amerikanci 30%, Australijanci 29%, Španci 29%, te 28 posto Kanađana.
Prosječni Kinez provodi tri puta više slobodnog vremena na internetu nego prosječni Danac, stoji u istraživanju.
U skoro svih 16 zemalja mladi ispod 25 godina provode od 36 do 50 % vremena na internetu, dok je taj postotak najveći u Velikoj Britaniji gdje najviše vremena na netu provode nezaposlene žene.