Tehnologija
0

Biznis online oglašavanja ubrzano raste

Sarajevo-x.com
Kako je korisnika Interneta svakim danom sve više, tako i online oglašavanje cvjeta. Da je to tako pokazuje i "jagma" za agencijom za online oglašavanje DoubleClick. Online oglašavanje je velika stvar i svi bi htjeli ugrabiti dio tog slasnog kolača. Kada pogledate podatke objavljene u izvještaju agencije Forrester, nije ni čudo da je tako.

Do 2012. godine, vrijednost evropskog tržišta online oglašavanja bi trebala doseći 16 milijardi eura, stoji u studiji koju je objavila agencija Forrester. To je duplo više nego što je isto tržište vrijedilo 2006. godine.

Danas je više od 52% ljudi redovno online i prema istraživanju, dok su na Internetu oni troše znatno više nago kada gledaju televiziju.

Evropski korisnici Interneta prosječno provode 14,3 sati online, televiziju gledaju 11,3 sati, a novine i magazine čitaju 4,4 sata sedmično.

Kako rezultat povećanog korištenja Interneta, 36% osoba koje su redovno online kažu da kao rezultat toga manje gledaju televiziju.

U izvještaju se navodi da će pretraživači nastaviti dominirati tržištem online oglašavanja i potrošnje. Nakon njih dolaze oglasi u vidu bannera na popularnim web stranicama te na kraju e-mailovi.

"Nakon što su pet godina istraživali vode online marketinga, kompanije su napokon shvatile da je Internet zaista vrijedan medij za stvaranje nove klijentele te nosi manji rizik za proširenje tržišta", zaključuje se u izvještaju.