Od ukupno 67 planirana brza voza, osam će već od decembra saobraćati na linijama širom austrije, ali i izvan njenih granica, na relaciji Beč – Budimpešta, dok su od 2010. godine planirane i inije za Veneciju te Ljubljanu i Zagreb.
Posljednji voz bi u 2014. trebao da izađe iz tvornice, a do 2014. će se svake godine u pogon stavljati 11 novih „Railjetova“.
Izradu garnitura za 67 od ukupno 448 vagona brzih vozova, ÖBB su povjerlile austrijskom Siemensu. Za daljnu izradu i ugradnju pobrinuti će se vlastiti servis Austrijskih željeznica. Na taj način će se osigurati ne samo 175 radnih mjesta, već i opstanak samog Tehničkog servica (TS) ÖBB-a u Beču.
Za 18.000 radnih sati, koje su potrebne za izradu samo jedne garniture, TS će ostvariti promet od 1 milijon eura. Kasnije servisiranje i reparature vozova će se također vrsiti u TS-u ÖBB-a.
Komfornim interijerom, koji podsjeća na atmosferu aviona, kao i sa max. brzinom od 230 km/h, „Railjetovi“ predstavljaju ozbiljnu konkurenciju avionu i automobilu – što je svakako i bio cilj ÖBB-a. A na dužini od 185 m raspoređeno je ukupno 408 sjedišta (16 premium class, 75 first class te 316 economy class).