{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


BBI d.d. oborio rekord u broju poslanih poruka na aplikaciji Viber

21.6.2018. u 14:28
85
7
BBI d.d. oborio rekord u broju poslanih poruka na aplikaciji Viber
85
BBI d.d. oborio rekord u broju poslanih poruka na aplikaciji Viber
BBI d.d. je oborio rekord u broju poslanih poruka na aplikaciji Viber. U samo jednom danu broj preuzimanja stickera je premašio 30.000 te je s cifrom većom od pola miliona poslanih stickera oboren rekord u Viber sticker kampanjama, što ovu kampanju čini najuspješnijom kampanjom u segmentima downloada stickera, poslanih poruka te dosega do krajnjih korisnika na tržištu BiH, potvrđeno je iz kompanije Viber Media S.à r.l.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kompanije već odavno koriste online kanale za izgradnju brenda i komunikaciju sa klijentima. Međutim, u posljednjih par godina Viber je postao vrlo važan kanal jer pruža niz mogućnosti, od onih interaktivnih i zabavnih kao što su Viber stickeri, pa do konkretnih rješenja (chatbotovi) koja za cilj imaju unaprijediti komunikaciju kompanije i korisnika i podići je na potpuno novi nivo.

U Bosni i Hercegovini se mjesečno pošalje preko 100 miliona različitih stickera, a ova komunikacijska mreža je broj jedan u BiH, ispred Facebook Messengera, Whatsappa i drugih s udjelom preko 65 posto korisnika.

BBI banka je prošli mjesec uspješno realizirala Viber sticker kampanju. Kroz kampanju se pojavljuju različiti stickeri koji su bliski ljudima i koji imaju primjenu u svakodnevnom životu pa ih korisnici rado upotrebljavaju.

Pored stickera omogućena je i usluga chatbota, usluga koja korisnicima kroz komunikaciju sa BBI Viber Asistentom omogućava lakšu i bržu komunikaciju s bankom.

Na ovaj način korisnici i klijenti banke na jednom mjestu imaju odgovore na najčešća pitanja o proizvodima i uslugama banke te se mogu na jedinstven način zabaviti i komunicirati sa prijateljima na Viberu.

Cilj implementacije Viber sticker kampanje je da banka ponudi inovativna i učinkovita rješenja kroz izgradnju chatbota i da se približi korisnicima i podstakne jednostavnu interakciju među njima.

"Raduje nas da smo uspjeli osmisliti i realizovati kampanju koja za cilj ima unapređenje i olakšanje komunikacije putem BBI Viber Asistenta s našim klijentima, ali i drugim građanima Bosne i Hercegovine koji se žele informisati o širokom spektru usluga i proizvoda koje Bosna Bank International nudi na tržištu", istaknuo je direktor marketinga i komunikacija BBI banke Dino Selimović.

Bitno je naglasiti da je stickere moguće preuzeti samo za vrijeme trajanja kampanje, ali koristiti i po završetku iste. BBI Viber stickere još uvijek možete preuzeti OVDJE.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: