Pametni privjesak
134

Amplius Electronics: Najmlađi mostarski poduzetnici lansirali svoj proizvod na Indiegogo platformu

Piše: R. D.
Amplius Electronics, u suradnji sa SPARK-om, lansirao je svoj Rubico pametni privjesak na Indiegogo platformu sve sa cilje prikupljanja sredstava za njegovu proizvodnju i širenje posla. Amplius Electronics je mlada kompanija, koja unatoč svojoj mladosti, već stvara historiju, kažu za njih u SPARK-u.

Tome doprinosi i činjenica da su njeni osnivači službeno i najmlađi poduzetnici u Mostaru, a također su i pioniri u pokretanju crowdfunding kampanje na području Hercegovine.

"Danas naša firma lansira pametni privjesak, koji je prvi hardwarski proizvod u Hercegovini koji preko Indiegogo platforme pokušava prikupiti finansije. Bilo je i ranije nekoliko sličnih kampanja u našoj zemlji, ali nisu zabilježile poseban uspjeh. Mi smo pronašli strane mentore, naporno radili s njima te se nadamo uspjehu", kazo nam je Marin Bevanda, jedan od osnivača Amplius Electronics.

Indiegogo je online platforma za prikupljanje sredstva za različite namjene. Osnovna je ideja njegovih pokretača omogućiti ljudima da svoje ideje predstave širokom krugu ljudi koji bi ih mogli financijski podržati i pomoći im da ostvare svoje snove. Od pokretanja 2008. godine, Indiegogo je bio platforma za kampanje u 224 različite države, a mjesečno ga posjeti 9 milijuna korisnika.

"Naš proizvod omogućava punjenje smartphone uređeja, proširuje njihovu internu memoriju, a u poslovnim subjektima se može koristiti i kao uređaj za cvik-kartice, paljenje i gašenje rasvjete i drugo, naravno ako rade preko NFC čitača", objašnjava nam Marin, koji je sa troje prijatelja već prije nekoliko dana pokrenuo proces osnivanja firme te čeka konačno sudsko rješenje.

Amplius Electronics je tim od četiri člana, koji prisječno imaju 20 godina, a čine ga osim Marina i Irma Isak, Luka Vučina i Robert Rozić.

"Nakon današnjeg dana potrudit ćemo se da prikupimo što više novca, tim novcima namjeravamo da zaposlimo nove ljude, okupimo malu zajednicu oko nas, a naredne godine bi lansirali i idući proizvod", pojašnjava nam Marin Bevanda.

Mladi tim cilja ovom kampanjom prikupiti 30 hiljada dolara sa kojima žele finansirati masovnu proizvodnju svog privjeska od 1.500 komada. Proizvodnja je većim dijelom planirana u Hrvatskoj i jednim dijelom u Bosni i Hercegovini.