Otkako je Apple prije tri mjeseca predstavio svoj revolucionarni mobitel iPhone, u pokrenute su razne debate oko odnosa cijene i prednosti samog uređaja. Naime, mnogi misle da je 499 američkih dolara previsoka cijena za iPhone. Drugi se ipak ne slažu.
Pozitivne informacije za Apple dolaze od jednog istraživanja provedenog nad tinejdžerima u Americi, koji su u biti i ciljana publika Appleove marketinške kampanje za iPhone. U anketi je učestvovalo 500 tinejdžera širom SAD-a, a njih 125 (25%) već planira pripremiti novac za kupovinu iPhone čim se pojavi na tržištu. 125 ne izgleda puno, ali ako se uporedi s tržištem od 500.000 tinejdžera, 125.000 kupaca iPhone ne zvuči uopšte loše, s obzirom da se radi samo o osobama ispod 19 godina.
Istraživanje je provela kompanija Piper Jaffray na uzorku od 500 tinejdžera u 11 srednjih škola u Americi.
Možda vas zanima
Elegantan i prostran SUV
Opel predstavio novu generaciju modela Grandland, stigla i električna verzija
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci
U Evropskoj uniji
Apple omogućio korisnicima da preuzimaju aplikacije s web stranica
Uz određena pravila
Apple će omogućiti popravljanje iPhonea korištenjem polovnih dijelova
Insajderske informacije