{{error}}

Unesite e-mail:

S
27.4.2007. u 14:00
U potrazi za vanzemaljcima
Švicarski naučnik Michel Mayor predvodi evropski tim istraživača koji su objavili otkriće nove planete na kojoj je moguć život. Mayor i njegov tim zacrtali su sebi sada još jedan cilj - pronaći vanzemaljce.
Mayor predviđa da čak i najboljim istraživačima treba još najmanje dvadeset godina da pronađu konkretne dokaze o postojanju vanzemaljaca - ukoliko oni zaista postoje.

"Postoji samo jedna stvar koju možemo uraditi. Možemo istraživati, možemo eksperimentisati. Imamo metodologiju, tako da možemo krenuti na posao", rekao je Mayor, naučnik sa univerziteta u Ženevei.

Mayor ipak kaže da kao naučnik nije bio siguran u postojanje života izvan našeg univerzuma.

"Lično, drago mi je misliti da postoje vanzemaljci", naglasio je Mayor.

Otkriće nove planete je veliki korak naprijed u potrazi za životom izvan Zemlje. Nova planeta ima odgovarajuću veličinu i vrlo je moguće da ima vodu u tečnom stanju.

Ipak, ostaje mnogo nepoznanica u vezi sa novom planetom koju su naučnici nazvali 581 c, a koju je otkrio posmatrački tim "European Sothern Observatory" u Čileu.

Planeta 581 c je za pet puta teža od Zemlje, ali je ipak najmanja planeta izvan našeg Sunčevog sistema koja je pronađena.