S
Sarajevo-x.com
27.10.2008. u 16:36
Transseksualnost je u genima?
Naučnici su otkrili genetski uzrok zbog kojeg se transseksualci, muškarci koji tvrde da su žene zatočene u tijelu muškarca, osjećaju i ponašaju kao žene.
U naučnoj studiji u kojoj je učestvovalo 112 transseksualaca otkriveno je da produženi receptori testosterona, muškog spolnog hormona, mogu oslabjeti tokom boravka djeteta u majčinoj utrobi.

Tako se otkrilo da su tri gena koja su zadužena za seksualni razvoj čovjeka stupaju u interakciju jedan s drugim i pretvaraju testosteron u estrogen, ženski spolni hormon.

Dosad se smatralo da nema bioloških faktora koji bi uticali na transseksualnost kod muškaraca, te se transseksualnost uzimala kao lični izbor i stil života.

Rezultati studije objavljeni su u časopisu Biological Psychiatry, a naučnici su izrazili veliko zadovoljstvo rezultatima koji su dokazali da transseksualnost nije izbor ili psihološka trauma iz djetinjstva, već genetski poremećaj u "izgradnji spolne ličnosti" čovjeka.

No, ipak ovo otkriće ne može objasniti pojavu transseksualnosti u kasnoj dobi života, a i tzv. maskulinost djevojčica i femininost dječaka mogu biti posljedica toga što je majka uzimala spolne hormone za vrijeme trudnoće.

Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Trenutno nema komentara na ovaj članak.