Nauka

Tim naučnika u Južnoj Koreji tvrdi da je klonirao prvog vuka

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Južnokorejski naučnici, predvođeni istraživačem Hwang Woo-sukom, u ponedjeljak su izjavili da su stvorili prvog vučijeg klona kako bi potpomogli opstanak ove životinjske vrste.

Tim na seulskom Nacionalnom univerzitetu, koji je prvi u svijetu 2005. godine klonirao psa pod imenom Snuppy, predstavio je dva jednoipogodišnja vuka, Snuwolfa i Snuwolffyja.

Prema riječima jednog od članova tima, trebalo im je duže da javnosti predoče svoje nalaze zbog temeljitih proučavanja i očekivanih povezivanja sa mogućim prevarama jer je predvodnik njihovog tima, Hwang Woo-suk već u jednom slučaju kloniranja psa optužen za prevaru i manipulisanje genetskim materijalom.

"Obično, naučni časopisi ne zahtijevaju DNA testove, ali mi smo ih pripremili da bi izbjegli moguće probleme", rekao je Lee Byung-chun, jedan od profesora istraživačkog tima.

Lee je također rekao da će časopis "Cloning and Stem Cells" u sljedećem broju objaviti nalaze do kojih je istraživački tim došao.

Lee je naglasio da će kloniranje koreanskog vuka pomoći da ova vrsta preživi. Objasnio je da koreanski vukovi nisu uočeni u divljini Južne Koreje u posljednjih 20 godina i jedinih deset predstavnika ove vrste nalaze se u prirodnom parku u Seoulu.

Za potrebe kloniranja vuka, ugrađeno je 251 rekonstruktivnih embriona u 12 surogat majki. Preživjela su samo dva klona.