Objavila ga NASA

Sonda Juno "snimila zvuk" Jupiterovog mjeseca

D. B.
Američka svemirska agencija NASA je ranije objavila zvukove s Marsa, a ovog puta je sonda Juno "snimila zvuk" Jupiterovog mjeseca Juno.

Riječ je o mjesecu Ganymede, pored kojeg je sonda Juno prošle 7. juna 2021. godine, a NASA je sada objavila audio snimak koji traje 50 sekundi.

Junu sadrži instrument Waves, koji snima električne i magnetne radiovalove, a koji potiču iz Jupiterove magetosfera. Naučnici su prikupili podatke i potom promijenili njihovu frekvenciju kako bi ih pretvorili u zvuk koji se može čuti. Konačni rezultat je zvuk kojji podsjeća na puhanje vjetra i robotske zvukove. To se ne može smatrati nekim pokazateljem postojanja života na mjesecu ili blizu njega, no prethodna istraživanja su otkrila da bi na Jupiteru vjerovatno mogao postojati život.

Naučnici su ranije tokom analize podataka s planeta u Sunčevom sistemu otkrili da oblaci Jupitera sadrže potrebnu aktivnost vode kako bi u teoriji on mogao omogućavati život. Analizom prikupljenih podataka u misiji Galileo na visini između 42 i 68 kilometara iznad površine gasnog giganta, istraživači su utvrdili da sloj oblaka zaista ispunjava zahtjeve za vodom koja je potrebna za život.