Posjete na 10 najpopularnijih stranica u SAD-u porasle su za 47 posto od aprila 2005. godine te dosegle brojku od 68,8 miliona jedinstvenih posjetilaca, što je 45 posto od ukupnog broja aktivnih web korisnika, poručuju iz Nielsen/NetRatings-a.
Na samom vrhu liste je MySpace, čiji je vlasnik News Corp, a koji je popularan među tinejđerima i mladim ljudima, sa godišnjom stopom rasta od 367 posto tj. 38,4 miliona jedinstvenih korisnika. Goggle Inc. sa Blogger.com nalazi se na drugom mjestu sa 18,5 miliona posjetilaca i stopom rasta od 80 posto.
Classmates Online sa ostvarenim porastom od svega 10 posto tj. 12,9 miliona posjetilaca izguran je iz glavne petorke, kao i YouTube te MSN Groups zbog pada posjeta za 14 posto, i svega 10,6 miliona posjetilaca.
Jon Gibs, senior direktor Nilsen/NetRatings-a, izjavio je kako su social network sajtovi ništa drugo do reality TV Interneta.
Sadržaj obezbjeđuje izdavačima relativno niske troškove poslovanja, a što je još bitnije ovdje nije riječ o trenutnom prohtjevu na tržištu. U prošlosedmičnoj izjavi za novinare Gibs kaže: Ako ništa drugo, ovakvi sajtovi će postati nerazdvojna komponenta mainstream sajtova, kao što su reality TV programi postali opće prisutni na TV ekranima.