NASA

Pronađeni snažni dokazi za život na Marsu

Sarajevo-x.com
Foto: NASA
Američka svemirska agencija NASA objavila je u utorak da su njeni istraživači pronašli "snažan dokaz" da je na Marsu nekada bilo znakova života. To je utvrđeno nakon ponovnog istraživanja meteorita.

Tim stručnjaka Svemirskog centra Johnson u Houstonu pregledali su meteorit koji je prije 13.000 godina pogodio Antarktik i otkrili tragove bakterija, saznaje Telegraph.

Mikroskopski kristali sa jednog komada skoro sigurno su fosili bakterija koje imaju mnogo zajedničkih karakteristika sa onima na Zemlji.

"Dokaz koji podstiče mogućnost postojanja života na Marsu polako se izgrađivao u toku protekle decenije", objašnjava David McKay, šef NASA-inog odjela za astrobiologiju. "Ovaj dokaz obuhvata znakove vode na površini, što znači da to mogu biti ostaci rijeka, jezera, a možda i okeana."

Glavnu debatu pokrenuli su magnetitni kristali meteorita za koje je još 1996. godine utvrđeno da su ih proizveli živi organizmi. Kritičari, međutim, sugerišu da je moguće da su nastali hemijskim procesom poznatim kao termalna razgradnja.

Novi dokumenti tima stručnjaka ipak ukazuju da je korištenje naprednijih instrumenata dovelo do hipoteze koja je "utemeljenija sada nego prije 13 godina".