Nauka

Otkriven predak T. rexa

Sarajevo-x.com
Naučnici tvrde da su otkrili najraniji poznati oblik tiranosaurusa, bacajući svjetlo na vrstu od koje je postao zastrašujući Tiranosaurus Rex.

Uz ovo otkriće postavlja se pitanje: Zašto je ova zvjer imala čudnu krijestu na glavi?

Istražujući predjele sjeverozapadne Kine, naučnici su otkrili dva skeleta stvorenja koje je živjelo prije otprilike 160 miliona godina. To je 90 miliona godina prije nego što se T. rex pojavio.

Dvonogi mesojed bio je mnogo manji od T. rexa, visine otprilike oko 3 metra od čeljusti do vrha repa. Takođe je imao relativno duge ruke sa tri prsta za razliku od kraćih ruku sa dva prsta koje je imao T-rex. Naučnici smatraju da je on imao i perje jer su ga i slični dinosaurusi imali.

Veliko iznenađenje je otkriće uske, nježne krijeste na njegovoj glavi. Iako su i drugi dinosaurusi imali slične karakteristike, ova je bila neuobičajeno velika i usavršena za dvonogog mesojeda.

Niko ne zna svrhu te krijeste, ali se smatra da je to vjerovatno služilo pokazivanju pred drugim članovima vrste.

Naučnici su ga nazvali Guanlong wucaii, po kineskim riječima za “krunu i zmaja.”

Budući da je sačuvao anatomiju od svojih predaka, koju je T.rex izgubio to će pomoći naučnicima da otkriju evoluciju T.rexa