Komentari (104)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tačno kad se gradnja vranduka završi 111 svjetlosnih godina 🤷‍♂️🤦🏽‍♂️
@Lockheed svjetlosna godina je mjerna jedinica za udaljenost, ne za vrijeme :/
pa unistili smo ovu planetu, mislite da cemo ostati i na toj tamo nekoj petoj?
Za one koji pitaju KAKO su otkrili vodu na udaljenosti 110 svj godina: mjereni su podaci o svjetlosti zvijezde oko koje ovaj planet kruži. Zapaženo je da kad planeta prolazi ispred "svoje" zvijezde, valne dužine svjetlosti koje inače apsorbuje voda, naglo opadaju i onda se opet dižu kad planeta prođe. Što bi značilo da taj dio svjetlosti i jeste apsorbovala voda, najvjerovatnije vodena para sa K2-18b.
Ne kontam. Trositi pare na istrazivanje planeta na koje nikad neces otici??? Kome je ovo bitno? Sta ce se promjeniti u nasim zivotima nakon ovih saznanja (vise nagadjanja)???
sa ovakvim istrazivanje se, zapravo, moze unaprijediti dosta toga za nas. jedan od primjera.. kriogeno zamrzavanje tijela, koje ti je neophodno za duga putovanja, pomaze i obicnim ljudimo u bolestima..produzava vrijeme zivota..zamrznes bolesnog covjeka i odmrznes kad nadjes nacin za ozivljavanjem. unapredjenje ishrane, unapredjenje pogona itd itd
Na zemlji nema dovoljno vode za pice Tesko je naci 111svjetlosnih godina udaljena otkrili je Svasta
Malo pa malo provale neku glupost u koje djete u vrticu zna da je to laz,ali to prolazi umom zatupljeni koji imaju totalno ispran mozak.
@Hatab Ali to prolazi kod umom zatupljeni.
Zivot ne mora biti isti kao na zemlji
Ja vijesti i govana
Do sad je isparila pošto je ono što su vidjeli davna historija. Ni zemlja ne bi bila za čovjeka da je Bog nije mudro stvorio uprkos vodi, mjesec plima i oseka, udaljenost sunca, atmosfera koja štiti od zračenja, puno veća površina okeana od kopna, okretanje mjeseca oko zemlje, zemlje oko sunca, sila teže sve stvoreno bez greške. Čovjek jedino remeti ravnotežu smatrajući da je silan dok ga nešto ne lupi po ušima.
@Zamantalomise Tacno da je Bog stvorio Zemlju ravnu sa svim onim sto je na Zemlji i da je stvorio fiksnu.Svete knjige Kur'an i Biblija kazu da je Zemlja ravna sa nebeskim svodom.
Pricaju sa vamzemaljcima svakodnevno a nama o vodi supljiraju,ko biva veliko otkrice
woyager samo sto nije krenuo,upalite warp dolazimo za koji minut.
niste ni mjesec istrazili a tako blizu, a kamo li nesto udaljeno 111 svj godina, budalastine pricate
Da imam dokaze sada bih pobio tvrdnje naucnika
hahahaha
Ma otkrili ste vi karinu.
moramo napraviti artificial intelligence i poslat taj artificial intelligence da koloniziraju nove planeta. mi cemo ovdje svi krepat ali nasi artificial intelligence ce otici na te planete i kolonizirati ih i reci ce, nasi ocevi su bili ljudi i oni su nas napravili i dali nam zadatak da nastavimo njihov legacy na ovoj planeti. amin.