{{error}}

Unesite e-mail:

NASA objavila fotografije površine Plutona

15.7.2015. u 21:49
NASA objavila fotografije površine Plutona
Prve fotografije površine Plutona koje je napravila NASA-ina letjelica New Horizons stigle su na Zemlju.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Američka svemirska agencija je zahvaljujući svojoj misiji New Horizons ovih dana približila udaljeni Pluton nevjerovatnim fotografijama.

Informacije sa letjelice bit će analizirane u narednih 16 mjeseci, a NASA nas je kasno večeras obradovala sa još nekoliko fotografija površine patuljastog planeta.

Nakon putovanja od 4,88 milijarde kilometara, letjelica New Horizons prošla je pored Plutona i trenutno se nalazi u području poznatijem kao Kuiperov pojas, na granici Sunčevog sistema.

Alan Stern, vodeći NASA-in naučnik, na ovom projektu je radio više od dvije decenije i bio je presretan kad je uspostavljen kontakt sa letjelicom koja je prošla pored Plutona.

"Jučer sam imao odličan dan,a vi?", pitao je Stern prisutne na večerašnjem događaju u NASA-inom centru.

"Letjelica je u dobrom stanju, komunicirali smo s njom nekoliko sati jutros", dodao je on.

Hal Weaver, još jedan od NASA-inih istraživača, predstavio je i fotografiju Hydre, jednog od manjih Plutonovih mjeseca kao i fotografiju Charona, najvećeg Plutonovog mjeseca.