Nauka

NASA: April 2016. najtopliji mjesec ikada u povijesti mjerenja

Anadolija
Američka agencija za istraživanja svemira (NASA) objavila je jučer da je april tekuće 2016. godine, najtopliji mjesec ikada u povijesti mjerenja temperatura.

NASA je ranije u martu ove godine objavila kako je upravo taj mjesec najtopliji u posljednjih 136 godina. Američka agencija tada je upozorila da su oktobar, novembar i decembar 2015. te januar i februar 2016. srušili rekorde u globalnim temperaturama te da će se taj trend nastaviti.

Kako tvrdi NASA u najnovijem izvještaju, temperatura na globalnom nivou u mjesecu aprilu 2016. godine iznosila je 1,11 stepeni Celzijusa, čime je april postao šesti mjesec zaredom koji je premašio ranije izmjerene temperature.

"Ovo je zaista velika informacija. Trenutno smo u poziciji gdje ne znamo kako će se stvari odvijati. Znali smo da El Nino ima utjecaj, ali mislim da niko nije očekivao ovakav skok", rekao je meteorolog Eric Holthaus.

Dodao je kako, prema mišljenju stručnjaka širom svijeta, temperatura u posljednjih godina dana na globalnom nivo porasla za 25 posto u odnosu na mjerenja iz 1880. godine.Gavin Schmidt, direktor Goddard Instituta NASA-e za svemirska istraživanja, zaključio je da naučnici već sa sigurnošću mogu predvidjeti da će 2016. biti najtoplija godina ikada.