Istraživanje

Muški seksualni nagon je kriv za ratove u svijetu i huliganstvo

Sarajevo-x.com
Muški seksualni nagon je kriv za najveće sukobe na svijetu, od fudbalskog huliganstva, preko religioznih sukoba, do svjetskih ratova, tvrde kalifornijski naučnici.

Instinkt "muški ratnik" ukazuje na to da su muškarci programirani da budu agresivni prema svakome koga vide kao prijetnju, navodi se u studiji. Do rezultata studije došlo se detaljnim pregledom velikog broja akademske literature o temi konflikta i ljudske prirode.

U smislu evolucije, nasilni instinkt pomogao je čovjeku da uspostavi svoj status i dobije više pristupa ženama, ali u modernim vremenima taj se instinkt očituje u svjetskim ratovima. Istraživači tvrde da, suprotno od toga, žene imaju sklonost rješavanju konfilkta kako bi zaštitile svoju djecu.

Nova studija tvrdi da su u svakoj kulturi, kroz historiju, muškarci bili skloniji vođenju ratova i nasilju od žena. Prema novim tvrdnjama, muškarci imaju više sklonosti ka kolektivnom identitetu od žena.

"Rješenje konfliktima se čini nedokučivo, što znači da postoji određena sklonost konfliktnom ponašanju. Naš pregled akademske literature sugeriše da postoji tendencija ljudskog uma da započinje konflikt", rekao je šef akademske grupe koja se bavila istraživanjem, profesor Mark van Vugt, prenosi Telegraph.

Profesor van Vugt je dodao da je slično ponašanje čimpanzi i da mužjaci konstantno nadgledaju granice svoje teritorije.

Naučnici tvrde da postoji nekoliko historijskih dokaza koji povezuju seksualni nagon sa konfliktom, kao što je npr. kod Džingis-kana, za koga se tvrdi da ima 16 miliona direktnih potomaka. Za Vikinge se također vjeruje da su ostavili ogroman genetski trag zbog svog nagona u osvajanju ostalih plemenskih grupa.