Žive i love u dubinama

Morska čudovišta zaista postoje?

Sarajevo-x.com
Morska čudovišta poput onih koja su opisana u pričama mornara bi mogla zaista postojati. No, ne radi se o životinjama koja su preživjela od doba dinosaurusa. Naučnici smatraju da u morskim dubinama postoje velika i do sad neotkrivena bića. O tome su razgovarali u Londonu.

Paleontolog dr. Darren Naish je rekao da se priče o morskim čudovištima ne mogu zanemariti jer su viđena mnogo puta. Vidjeli su ih prirodnjaci, naučnici, mornari i obični ljudi. Prema njegovim riječima, u posljednjih nekoliko godina su otkrivene nove vrste ajkula i kitova, tako da je mogućnost postojanja tzv. morskih čudovišta veoma velika.

Mnogi vjeruju da današnja morska čudovišta izgledaju poput reptila sa dugim vratom, koji su živjeli u vrijeme dinosaurusa. Dr. Naish vjeruje da je ovo mišljenje pogrešno jer nije u skladu sa današnjim saznanjima o fosilnim ostacima iz prahistorije. On tvrdi da današnja morska čudovišta ne izgledaju poput pleziosaurusa, kao što mnogi vjeruju.

Dr. Charles Paxton sa Univerziteta St. Andrews tvrdi da je pogrešno pretpostavljati da su sve velike životinje koje žive u morskim dubinama do sada morale biti otkrivene.

U posljednjih dvadeset godina je otkriveno osam vrsta morskih životinja.

Zoolozi Edmond Maede-Waldo i Michael Nicoli su se 1905. godine susreli sa "morskom zmijom" na obali Brazila, objavio je Daily Mail.