Prosječno jedna trećina ljudi sa pristupom internetu manje gleda televiziju od kada mogu sve informacije dobiti na internetu, pokazalo je istraživanje na uzorku od hiljadu ljudi u svakoj državi.
Zbog razvoja tehnologija, mlađe generacije gledaju tradicionalne TV stanice na računarima, tu imaju i brzu poštu, stranice za sopstveno predstavljanje kao što je MySpace i stranice koje kreiraju sami korisnici. Sve ove mogućnosti udaljavaju sve veći broj ljudi od staromodnog "sjedi i gledaj" načina informisanja.
Uz pomoć svih online izbora, korisnici gase svoje TV prijemnike i mijenjaju način konzumacije medija, krojeći sami sebi šta će gledati po svom sopstvenom ukusu.
"Rapidan razvoj tehnologije i intenzivno takmičenje među provajderima transformišu sektor komunikacije", rekao je izvršni direktor Ofcoma, Ed Richards.
Prema Ofcomu, najveći procenat ljudi koristi internet usluge u Holadniji (58%), Švedskoj (45%) i Japanu (44%), dok Kina vodi po procentu ljudi koji koji gledaju muzičke spotove i TV programe preko interneta.