Nauka
0

Mladi mijenjaju TV za internet

Sarajevo-x.com
Prema istraživanju Ofcoma, porast korištenja širokopojasnog interneta i eksplozija online video usluga konstantno smanjuje broj ljudi koji gledaju televiziju.

Prosječno jedna trećina ljudi sa pristupom internetu manje gleda televiziju od kada mogu sve informacije dobiti na internetu, pokazalo je istraživanje na uzorku od hiljadu ljudi u svakoj državi.

Zbog razvoja tehnologija, mlađe generacije gledaju tradicionalne TV stanice na računarima, tu imaju i brzu poštu, stranice za sopstveno predstavljanje kao što je MySpace i stranice koje kreiraju sami korisnici. Sve ove mogućnosti udaljavaju sve veći broj ljudi od staromodnog "sjedi i gledaj" načina informisanja.

Uz pomoć svih online izbora, korisnici gase svoje TV prijemnike i mijenjaju način konzumacije medija, krojeći sami sebi šta će gledati po svom sopstvenom ukusu.

"Rapidan razvoj tehnologije i intenzivno takmičenje među provajderima transformišu sektor komunikacije", rekao je izvršni direktor Ofcoma, Ed Richards.

Prema Ofcomu, najveći procenat ljudi koristi internet usluge u Holadniji (58%), Švedskoj (45%) i Japanu (44%), dok Kina vodi po procentu ljudi koji koji gledaju muzičke spotove i TV programe preko interneta.