Nauka

Evolucija se ubrzava a ljudi postaju različitiji

Sarajevo-x.com
Naučnici sa Univerziteta u Utahu pronašli su genetski dokaz da se evolucija sve više ubrzava, a da različitost među ljudskim jedinkama postaje sve veća. Prema ovom istraživanju, mi se već mnogo razlikujemo od svojih predaka od prije 1000. do 2.000 godina, a vjerovanje da je evolucija konstantna je osporeno.

"Koristili smo se savremenom tehnologijom i saznanjima kako bismo dokazali da se ljudi danas mijenjaju mnogo brže nego ranije. Evolucija se mnogo ubrzala u posljednjih 40.000 godina, naročito nakon kraja posljednjeg Ledenog doba - prije 10.000 godina", izjavio je vođa istraživačkog tima Henry Harpending.

Prema ovom istraživanju, naši preci od prije samo 1.000 ili 2.000 godina nisu nam slični, izvještava Science Daily.

"To bi objasnilo na primjer razliku između Vikinga koji su bili ratoborni i njihovih potomaka Šveđana koji su među miroljubivijim nacijama. Mnogi vjeruju da su kulturne dogme i norme utjecale na to, ali baza svega jeste genetska promjena", dodao je Harpending.

Ova studija govori i o udaljavanju, tačnije o pojavi velikih promjena među ljudima.

"Ljudske rase se udaljavaju jedna od druge. Postajemo više različiti. Dakle ne pretvaramo se u jednu rasu kako se ranije vjerovalo", zaključio je naučnik Harpending.