Ericssonova strategija za kombiniranu ponudu fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa
Ova strategija pozicionira Ericsson kao izabranog partnera operatorima koji žele svojim korisnicima ponuditi maksimalne pogodnosti; dostup do svake usluge putem bilo kojeg uređaja i s bilo kojeg mjesta.
Uz pomoć ponude koja uključuje rješenja vodeća u svijetu poput HSPA i VDSL2, uz IMS, Ericsson ima lidersku ulogu i u ovome području.
Kombinirana ponuda fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa korisnicima će omogućiti atraktivni doživljaj i interaktivnost, uz inovativne usluge i jednostavni pristup istim sadržajima i uslugama, neovisno o vrsti uređaja. Za operatore i osiguravatelje usluga rezultat će biti porast prihoda i povećana lojalnost korisnika. Uz navedeno, omogućit će se optimizacija mreže i smanjenje ukupnih troškova vlasništva operatorima te smanjenje rizika i vremena potrebnog za izlazak na tržište. Poduzećima iz područja medija i oglašavanja nude se novi izvori prihoda.
Tijekom Broadband World Forum 2006. događanja u Parizu, Ericsson je demonstrirao različita rješenja za operatore u ovome području, uz pomoć tehnologija poput HSPA, najsuvremenijih EDA (Ethernet DSL Access) rješenja (VDSL2+), IMS, GPON i drugih.
Na ovome skupu Ericssonovo EDA rješenje visokih performansi (VDSL2) nagrađeno je kao najbolja pristupna tehnologija u 2006. godini od Međunarodnog inženjerskog konzorcija (International Engineering Consortium - IEC).
Ovo priznanje potvrđuje liderstvo Ericssonovog EDA rješenja, u više od 100 mreža, najraširenijeg IP-DSLAM rješenja u svijetu.