{{error}}

Unesite e-mail:

S
27.12.2008. u 09:00
Meredith Patterson prilikom eksperimenta
Sve je veća pojava amatera koji se u improviziranim kućnim laboratorijama bave genetičkim inžinjeringom, piše Associated Press.
Koristeći ove laboratorije i uz veliku pomoć interneta, sve više ljudi eksperimentira s genetičkim inžinjeringom.

Jedna od njih je i 31-godišnja programerka Meredith Patterson koja pokušava razviti bakteriju iz jogurta koja bi u dodiru s otrovnim melaminom postala flourescentno zelena i tako upozorila na otrovni sastojak u dječijoj hrani i slatkišima koji je ove godine izazvao veliki broj smrtnih slučajeva u Kini.

'Želim raditi na projektima koji doprinose humanosti i učiti nove stvari koje dosad nisam znala', izjavila je Meredith.

No, pravi stručnjaci se protive ovim eksperimentima jer misle da bi jednog dana neko 'eksperimentiranje u garaži' moglo rezultirati katastrofom, dok se amateri na obaziru na ova upozorenja i sebe popularno zovu 'biohakerima'.

Grupa naučnika s Cambridgea odlučila je zato otvoriti javnu laboratoriju koja će biti opremljena vrhunskim instrumentima, jer ipak smatraju da bi neki od amatera mogao uspjeti u svojoj namjeri da otkrije nešto veliko i novo.

'Nesputana kreativnost može dovesti do velikih otkrića, a i vrijeme je da nauka postane zabavnija nego što je dosad bila', kaže biologinja Mackenzie Cowell, voditeljica projekta za otvaranje javne laboratorije.