Ibrica Kerla
Spol
Ženski
Boja avatara
9A9A9A
Banovan
Ne
Registrovan
23.08.2014.
Komentari
4
Komentari korisnika
Rekao sam da je održavanje automusa i minibusa u CTS Eurolinesu kriminalno. Došlo je do toga da se mijenja JEDNA disk pločica. Gdje to ima. Diskovi i doboši se tokare "ispod mjere". Ovo je posao za vještaka. Čuo sam da su mnogi zvali načelnika policije de se ovo ublaži. Povrijeđeni trebaju insistirati na nezavisnom, najbolje stranom vještaku. Čenga i Šaćko, ali i ja (Kerla - SDA) sve možemo potplatiti.
Ovo će se dešavati sve dok ministar ima tala sa firmom koja nadgleda tehničke preglede. Na ovom tehničkom od drugog radnog dana radi samo jedan kontrolor. Prvi dan su zbog inspekcije radila oba. Ovo je lahko provjeriti, jer CTS ima elektronsko praćenje ulaza/izlaza uposlenika. Rekao sam strpati nekog "iza brave" - Čengu, mene (Kerlu), pa onda dalje tražiti odgovornost ministra, pomoćnika, one koji vrše nadzor,..... Nemoj samo da vozač i mehaničari budu krivi. Oni rade ono što im se naredi - odnosno ono što im narede "bilmezi".
Da naroe isplati od zna koliko su prešli ovi autobusi.... Ima ih i preko 3 miliona kilometara. Ove gradske je Švabo prodao sa pređenih 600-700.000 km, jer se ne isplati održavanje. U Banja Luci kažu, da nema naljepnica okolo autobusa, oni bi se raspali. Treba urediti kompletan javni prevoz, naročito autobuse i kamione. Mora se znati koje dijelove ugrađuju, ko ugrađuje (jesu li mehaničari kvalifikovani)i o tome postojati knjiga održavanja za svako vozilo - taxi, kamione, autobuse.
To će se dešavati dok god Ibro Kerla (predratni kondukter - sada magistar menadžmenta) i Nenad Miković naređuju da se zamijeni jedna disk pločica na autobusu. Kako je moguće da prevozničke firme imaju tehničke preglede u kome pregledavaju svoja vozila. Kontrolori su na mukama, ako vrate neispravan autobus, šefovi ih "po ušima", a ako puste, oni krivi. Kako je Federalno ministarstvo odobrilo otvaranje tehničkog pregleda, kada im je najbliži tehnički (CTS Tranzit) samo 100 metara od njih. Kažu Centrotrans Eurolines odgovorna firma, a penzioneri im i dalje voze autobuse... Može dok je Čenga predsjedavajući nekih poslodavaca. Nekog iz CTS treba strpati iza brave, jadni vozači i mehaničari....