Gogreen2019
Spol
Ženski
Boja avatara
40AFEE
Banovan
Ne
Registrovan
10.12.2019.
Komentari
13
Komentari korisnika
Kao jedan od najzagađenijih gradova, već odavno smo ovakve stvari trebali uraditi. Naravno, bez podrške i stimulacija teško da će biti napredka.
Kladionice zatvoriti odmah i nikada ne otvarati. Po uzoru na Albaniju.
Općina može značajno pomoći ugostiteljima (ne samo verbalno i moralno). Neka se općina odrekne kirija ili ih prepolovi, neka ne naplaćuje rentu za ljetne bašte do kraja tekuće godine.
Odličan prijedlog. Neka Asim to završi 😀😀😀
Svakog dana zbog ovakvih idiota hiljade ljudi nedužnih gube živote na cesti. Doživotno im oduzeti vozaču!!!
Zaista je svake hvale vrijedna informacija. Imajući u vidu da su automobili veliki zagađivač planete, sa električnim automobilima sigurno ide revolucija. Sve čestitke za Porsche. Važna je infrastruktura i punionice. Još da država da podsticaje za kupovinu električnih auta i to je to...
Momčino svaka ti čast. Realan si u obećanjima, odmjeren u stavovima, a i na čehri ti se vidi da si korektan i fino odgojen. Furaj sredinom i no sikiriki. Nije ni čudo što su građani dezavuisani, jer se kapom i šakom trošilo na marketing (500 milja). Koliko vidim bio si u marketingu pa ti to nije promaklo. Zato raja i konta da je Semir odradio projekte, a zapravo je dobro plaćao promociju u self-marketing
Za razliku od Efendić, momak je mlađi, dolazi iz realnog sektora, dokazan kroz dobročinstvo prema narodu, ne samo u Sarajevu, već po cijeloj Bosni, organizator Fair Play lige, dokazan menadžer u privatnom sektoru. Efendić je imao dobrih rezultata (Safet Zajko park) , ali i previše obećanja koji nisu u njegovoj ingerenciji. Takodjer je urušio niz zelenih površina da bi gradio parkinge. Efendić je sa faksa direktno na državne jasle. Adnan Delić je dobar izbor
Napokon da neko stručan stane na kraj uzurpaciji i urbicidu. Niko nije protiv kongresnog centra i razvoja biznisa. Ovdje je problem što se kroz namjerno isticanje kongresnog centra podvlači nekoliko ogromnih nebodera, što je naravno isključivo interes investitora i dolazak do ekstra profita. Građani, naravno na javnim raspravama uopšte ne učestvuju i sada se nešto kao bunimo. Tako je to kada smo pasivni, korumpirani i pokupljeni.
Svaka čast za ovu kompaniju koja je i u doba dok je njome rukovodila domaća kompanija ASA Auto ostala društveno odgovorna kompanija i sada kada njome rukovode Austrijanci. To je dokaz da prave vrijednosti ne blijede.