Novinar nije došao samo da postavi pitanje i ode, nego je želio postaviti i podpitanja. iako imao dobra pitanja i argumente nije ih iznjeo na profesionalan način ali i dalje novinarima pravo na diskusiju. kao što i sagovornik ima pravo da ne ulazi u diskusiju nego samo da odustane od daljeg razgovora. na kraju ipak novinar je došao do korisnih saznanja koje ne bi došao samo da je zadovoljio sa odgovorom i otišao nazad u redakciju.
istina novinar nije došao samo da postavi pitanje i ode, nego je želio postaviti i podpitanje. iako imao dobra pitanja i argumente nije ih iznjeo na profesionalan način ali i dalje novinarima pravo na diskusiju. kao što i sagovornik ima pravo da ne ulazi u diskusiju nego samo da odustane od daljeg razgovora.
nakon 1h, 0 komentara.
ovo je velika vijest, rijesili su jedan od najvecih problema elektricnih automobila. a drugi veliki problem je domet koji ce biti rješenje 2025 ili 2026 kada stizu automobili sa 1000km dometa.
nakon toga iducih 10 godina ide snižavanje cijene, gdje ce EV biti jeftinije od SUS-a a superiornije
jesam li napisao da se neko zalio? foduse nemas ovdje servis niti garanciju. ali ljudi kod nas inace ne razmišljaju o garanciji.
kod nas dostava je xExpressom a ne spustaju cijenu ispod 8KM po isporuci. znaci u startu gube 8KM plus dostava do BiH mozda 5KM po dostavi, plus dok dostave do Mađarske (mislim da im je tamo skladiste) plus svi ostali troskovi. jednostavno gube novac 100%
po ocjenama bi rekao da se ne slazete sa mnom i da mislite da moguće zamjeniti haljinu koja je dosla u pogresnoj veličini. ili da je moguce ostvariti garanciju na neki elektronički uređaj.
Temu trenutno posluju sa minusom, vjerovstno toliko dugo dok ne zatvore sve male prodaje. cisti damping, koji je mislim zabranjen u BiH. kada se uniste male prodaje onda ce vratiti cijene ali ce biti jedini na trzistu, i "pokupiti kajmak". tonje cilj, ali ipak mislim da im nece uspjeti.