Zaposleni u fast foodu smatraju da čine svijet "lošim mjestom"
Anketiranima je postavljeno pitanje: "Čini li vaš posao svijet boljim mjestom?"
Čak 38,4 posto radnika u restoranima brze hrane smatra da doprinose epidemiji debljine kada poslužuju masne sendviče i krompiriće.
Takav osjećaj ima 17, 6 posto zaposlenih u kockarnicama. Oni navode
da svakodnevno gledaju kako ljudi, koji to sebi ne mogu priuštiti, gube novac. Takođe, smatra i da podstiču ljudske poroke.
Loše mišljenje o svom poslu ima i 9,4 posto teleprodavača. Oni su svjesni da ometaju ljude telefonskim pozivima u nastojalju da im prodaju najčešće ono što im uopšte ne treba.
Loše mišljenje o svom poslu imaju i urednici vijesti na televiziji.
Objavljivanje vijesti o prirodnim katastrofama, masovnim ubistvima i ekonomskim krizama ostavlja posljedice i na novinare i na one koji to gledaju i slušaju.
Konobari takođe imaju prigovor na svoj posao. Jedan dio se osjeća odgovornim za alkoholizam ili vožnju u alkoholisanom stanju za koju krive svoj posao.
Nekoliko procenata "utjerivača dugova" koji hapse ljude što nisu platili dugove priznaje da im je posao iscrpljujući i neugodan. Neki od njih osjećaju krivicu kada plijene stvari od ljudi koji su u finansijskim teškoćama.
Nisu zadovoljni ni modni dizajneri. Neki od njih smatraju da im posao nema pozitivan utjecaj na svijet...