Nova subkultura
21

Tinejdžeri zarađuju milione snimajući gluposti: Upoznajte e-boyse

N. I.
Foto: Thehypehousela/Instagram
Foto: Thehypehousela/Instagram
Njihov talent nije pjevanje niti gluma, ali u posljednjih nekoliko mjeseci su postali prava senzacija.

TikTok je društvena mreža za razmjenu snimaka. Iako još nije vrlo popularna na našim prostorima, veliki je hit u Americi, a prvenstveno je koriste tinejdžeri koje privlači viralnost različitih sadržaja dostupnih na ovoj platformi.

Tinejdžeri se obično snimaju dok sinhronizirano otvaraju usta uz omiljenu pjesmu ili dok izvode plesnu rutinu slobodnog stila. Riječ je o mješavini Snapchata i Vinea, koji više ne postoji.

Vremenom se na TikToku izrodila čitava subkultura takozvanih e-dječaka i e-djevojaka, u originalu na engleskom e-boys i e-girls. Oni su mladi, atraktivni tinejdžeri koji snimaju viralne videosnimke u svojim sobama.

Možda zvuči neuzbudljivo, ali e-boysi su u posljednjih nekoliko mjeseci postali prava senzacija. Njihov talent nije pjevanje niti gluma. Poenta njihovih snimaka je dočaravanje neke ironične pošalice na razne teme koje se tiču tinejdžera današnjice ili se jednostavno snimaju dok prave grimase.

Ako i dalje niste impresionirani, zapanjit će vas saznanje da Chase Hudson, jedan od e-boysa, ima čak 9 miliona pratitelja na TikToku, a sada je uspio i unovčiti svoju popularnost.

Chase ima svega 17 godina i nedavno je potpisao ugovor s najvećom agencijom za pronalaženje talenata na svijetu, WME. Chaseu će ovaj ugovor pružiti priliku baviti se modelingom, glazbom, filmom i bilo čim drugim što je unosno u show businessu.

Chase nije jedini

Osamnaestogodišnjeg Noena Eubanksa, koji na TikToku broji 7.5 miliona pratitelja, zaposlio je francuski brend luksuzne garderobe Celine kao novo lice njihove marketinške kampanje.

Agencije za menadžment, kao što su Vivid i TalentX, bacile su oko na novu grupu tinejdžera s izraženim jagodicama i simpatičnim osobnostima koji stječu slavu zahvaljujući milionima pratitelja na TikToku.

Biti e-boy postaje unosan odabir karijere. Ipak, značenje ovog pojma drastično se promijenilo u kratkom roku. Iako postoje neko vrijeme, e-boysi nisu oduvijek bili senzacija kakva su trenutno. U početku je to bila grupa mladića u pubertetu koji su izražavali vlastiti stil odijevanja i ponašanja. Oni su bili nadahnuti skejterskom kulturom, hip-hopom, anime crtićima, sklonosti prema kostimiranju (eng. cosplay), BDSM-om i gotičkom subkulturom, kao i nostalgijom devedesetih.

Njihov stil nerijetko je bio nerazdvojan od polo majice u stilu Chandlera Binga iz serije Prijatelji i čupave kose s razdjeljkom i pramenovima u zelenoj ili plavoj nijansi (Vox).

Brend influencera

Kako bi povećali vlastitu popularnost, nerijetko se okupljaju u takozvane kolektive. Jedan od njih je i Hype House kojem pripada Chase Hudson. Nedavno se pojavio novi fenomen influencera s TikToka koji iznajmljuju predivne vile gdje zajedno provode vrijeme i postavljaju videosnimke svojih dogodovština. Ovakve snimke su jako popularne među korisnicima i donose puno pregleda i lajkova, a samim time i zaradu.

Vodeći ljudi TikToka sada nastoje pronaći efikasnije načine kako povećati priliv novca tako što će svojim influencerima omogućiti više marketinških mogućnosti. Jedna od ideja je izraditi bolju infrastrukturu linkanja kako bi ovi tinejdžeri koristili videosnimke za jednostavnije promoviranje svoje robe.

"U fazi smo istraživanja različitih poslovnih modela koje možemo ponuditi našim kreatorima sadržaja koji će pomoći rastu njihovih brendova", istaknula je Vanessa Pappas, generalna menadžerica TikToka.