Život u izolaciji
3

Šta su ljudi pretraživali na internetu protekli mjesec: Hljeb, tegovi, dostava cigareta...

Dž. L.
The Economist
The Economist
Život u kućnoj izolaciji potaknuo je ljude da tragaju na internetu za proizvodima i aktivnostima koje će ih zabaviti. Britanski Economist donosi listu najčešćih pretraga širom svijeta proteklog mjeseca.

Čini se kako je od marta do aprila hljeb postao prava internet senzacija. Zainteresovanost ljudi za pravljenjem hljeba donijela je posebnu popularnost pekarama na društvenim mrežama. Na primjer, londonska @breadaheadbakery pekara svaki dan putem Instagrama emituje uživo časove kuhanja. Ova Instagram stranica privukla je 30.000 novih pratitelja u samo dva dana.

Ne samo da se ljudi okreću pravljenju hljeba kod kuće kako bi upotpunili vrijeme izolacije, već i spremanju kuće, organiziranju ormara, vježbanju te svim drugim aktivnostima koje su do jučer zapostavljali.

Globalni trendovi pretraživanja interneta u periodu od 2. marta do 1. aprila ove godine pokazuju da su ljudi više zainteresovani za internetske crkve, DIY frizure i bučice.

⁠Ipak, na vrhu liste je toaletni papir o kojem se mnogo pričalo proteklih dana. Čini se kako su ljudi širom svijeta i putem interneta tragali za ekološki prihvatljivim toaletnim papirom.

Na drugom mjestu su bučice ili tegovi za vježbanje, a potom slijede alkoholne vlažne maramice.

Ljudi su potom tragali i za municijom, odnosno mecima, te zaštitim odijelima. Zanimljivo je kako su mnogi tragali i za dostavom cigareta. Na vrhu liste je i pretraga za bideom, a potom su tu hljeb i pekač hljeba. Mnogi su tragali i za pulsnim oksimetrom.