{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Španski festival La Tomatina: Hiljade mladih se gađalo tonama paradajza

A
27.8.2014. u 16:24
20
11
Španski festival La Tomatina: Hiljade mladih se gađalo tonama paradajza
20
Mjesto Bunol, u španskoj Valensiji je i ove godine poprište tradicionalnog "rata paradajzom", odnosno festivala La Tomatina, manifestacije koja je postala simbolom Španije, prenosi Anadolija.
"Rat paradajzom" jednom godišnje traje još od 1945. godine, a protekle dvije godine uveden je novitet pa se mladima željnim zabave naplaćuju karte za ulazak u ulicu gdje se manifestacija odražava. 

Riječ je o kulturnoj manifestaciji koja se održava od 1945.godine, a koja je u protekle dvije godine dobila novi format u organizacijskom smislu. Kao i prošle, i ove godine su naplačivane karte za ulazak u ulicu u kojoj se mladi gađaju paradajzom.

Zbog sigurnosnih razloga, broj učesnika je ograničen na 22.000, a 5.000 ulaznica je besplatno podijeljeno lokalnom stanovništvu. Učesnici iz cijele Španije, Japana, SAD-a i brojnih drugih zemalja svijeta su se gađali i valjali u 140 tona paradajza, a ulica Bunola je poprimila crvenu boju paradajz-sosa.

Kao i ranijih godina, i ove godine je jeftini i ne tako ukusni paradajz iz Castellona dovezen kamionima. U "ratnu zonu" La Tomatine je bilo zabranjeno unositi tvrde predmete, a učesnicima je savjetovano da paradajz prvo zgnječe rukom, a tek onda bacaju na druge učesnike.

I ovogodišnji festival je pratilo 95 akreditiranih novinara, a snimane su i scene za holivudski film i neke reklame. O prerastanju ove manifestacije i u ekonomsku organizaciju, govori i činjenica da su svi mediji posebno morali iznajmljivati pozicije za snimanje.

U okviru ovogodišnjeg festivala organiziran je i dvovečernji muzički program, kojem je prisustvovali 10.000 mladih.

Organizator La Tomatine i zamjenik načelnika Bunola Rafael Perez je za Anadoliju kazao da je ovaj festival od velikog značaja za narod Bunola i da sa ponosom čuvaju tu tradiciju.

"Cilj nam je da postanemo specifičan i jedan od najvećih festivala svijeta. Želimo izgraditi brend od toga. Ovo je festival koji traje samo sat vremena i namjera nam je da ga izvezemo i u druge gradove svijeta", kazao je Perez.

Komentirajući kritike zbog toga što tradiciju pretvaraju u ekonomsku dobit, Perez je kazao da će sva dobit biti investirana upravo u razvoj ove manifestacije.

"Sa više zarađenog novca ćemo imati mogućnost širenja festivala. Naša zarada od festivala je oko 50.000 eura", tvrdi organizator Perez.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Hoćete li gledati novu "Audiciju"?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: