Neobična serija reklama u kojima muške sportske figure koriste kondome kao sportska pomagala na Olimpijadi, postala je prava senzacija u Kini. Tako su sredstva za zaštitu protiv seksualno prenosivih bolesti pokazala višestruku korisnost, te su u reklamama poslužila kao točkovi bicikla, košarkaška mreža, streljačke mete i gmnastičke sprave.
Kako saznaje britanski Telegraph, u jednoj od reklama rebrasti kondom je čak poslužio za ilustraciju nemirne vode u olimpijskim bazenima, a za slogan ove kampanje poslužili su se siromašnim znanjem engleskog jezika ("Sports make you health").
Pomenuta kineska kompanija svakako nije prva kompanija koja je ispreplitala Olimpijske igre i seks, budući da je početkom ove sedmice otkriveno da će 16.000 učesnika ovogodišnjih Ljetnih olimpijskih igara u Olimpijskom selu u Pekingu moći izabrati nešto iz široke ponude "blage pornografije", koja uključuje erotske knjige s provokativnim slikama golih žena.
Tokom održavanja Ljetnih olimpijskih igara u Ateni 2004. godine zvaničnici i sportisti imali su na raspolaganju čak 130.000 besplatnih kondoma, a 2000. godine u Sydneyju svaki takmičar je po dolasku u Olimpijsko selo dobio 51 kondom.