Skuplje svake godine
3

Reklame na Super Bowlu oduševile i ove godine, za 30 sekundi plaćali pet miliona dolara

Klix.ba
Kompanije koje žele reklamirati svoje proizvode na Super Bowlu pripremaju se cijelu godinu kako bi svoje proizvode predstavile na što maštovitiji i originalniji način. O reklamama se priča mjesecima prije iako imaju prostora samo 30 sekundi.

Iako su kratke, ove reklame su ujedno i najskuplje. NBC koji je prenosio ovaj najvažniji sportski događaj Amerike, zaradio je pet miliona dolara samo od jedne reklame.

Ovogodišnje reklame karakteristišu poznate ličnosti i specijalni efekti. Među najboljim prema mišljenju gledatelja je reklama kompanije Mountain Dew koja je angažovala Oetera Dinklageas i Morgana Freemana koji se bore repom kroz pjesme Busta Rhymesa "Look At me Now" i Missy Elliot "Get Your Freak On". Također simoblizuju borbu vatre i leda.

"Procter nad Gamble" nasmijao je ove godine gledaoce reklamom sličnoj onoj za Old Spices, samo je umjesto sticka za muškarce "glavni glumac" detrdžent za veš Tide.

Rum Trucks prisjetio se Martina Luthera Kinga ubacivši njegov govor u svoju reklamu o posvećivanju života služenju drugima.

"Služe jer ih pokreće viša sila, služe jer dijele odgovornost i posvećenost s porodicom i zajednicom, služe jer su oni muškarci i žene svog svijeta, služe jer znaju da mogu biti više ljubazni", kažu u reklami promovirajući svoje kamione.

Coca-Cola je i ove godine objavila reklamu koja slavi različitost koju nudi naša planeta pa se u kratkom videu pojavljuju različite zemlje, parovi, pokrivene žene, gej parovi itd.

Reklamu rivala Pepsi krase Cindy Crawford i Britney Spears kojima se želi pokazati kako je Pepsi neprolazan generacijama i uvijek predstavlja zabavu.

"M&M" je angažovao Dannyja DeVita za ovogodišnju reklamu punu humora.