Engleska
44

Ovaj kafić naplaćuje usluge zavisno od pristojnosti: Bez "hvala" i "molim" su duplo skuplje

I. B.
Vlasnik je izjavio da želi samo pozitivne vibracije u svom kafiću (Foto: Instagram/Shutterstock)
Vlasnik je izjavio da želi samo pozitivne vibracije u svom kafiću (Foto: Instagram/Shutterstock)
Svima nam dođu dani kada ustanemo na lijevu nogu i "mrzimo" cijeli svijet. Međutim, to nije opravdanje da zaboravimo biti ljubazni prema drugima. Vlasnik kafića u Velikoj Britaniji odlučio je na poseban način nagraditi svoje pristojne mušterije.

Neki ljudi, sasvim slučajno, u žurbi ili zbog toga što su se tek probudili, preskoče reći ono "molim" dok naručuju hranu ili kafu ujutro. No, vlasnik jednog ugostiteljskog objekta podsjeća ih zašto to ne bi trebalo raditi.

Usman Hussain je ranije ove godine otvorio kafić, tačnije čajdžinicu u Prestonu, koja osim čaja, nudi krafne i doručak, a posjetitelje odmah na ulazu čeka poseban cjenovnik.

Naime, politika kafića vodi se time da bi vas čaj mogao koštati 1.90 funti (4.20 KM), ako ste pristojni i 5 funti (11 KM), ako to niste.

Najjeftinija cijena vrijedi ako kupac dođe i kaže: "Zdravo, Desi Chai molim", dok ćete najskuplju cijenu platiti ako izgovorite samo "Desi Chai".

Također, ima i "zlatna sredina", što znači da ćete za "Desi Chai, molim", bez pozdrava, platiti 3 funte (6.65 KM)

Hussain, čija je čajdžinica nadahnuta Indijom, nada se da će metoda potaknuti "samo dobre vibracije" u njegovom objektu. Kako je rekao, dosad još nije naišao ni na koga nekulturnog, no ovo služi kao podsjetnik na lijepo ponašanje.

“Mislim da je to lijep podsjetnik da se lijepo ponašamo, jer nam je, nažalost, nekad to potrebno. Otkako imamo taj znak, ljudi definitivno dolaze otvoreniji i nasmiješeni", otkrio je.

"Najvažnija stvar u mom poslu je da, kada pođu kroz ova vrata, ljudi osjete da su tu tretirani kao rado viđeni gosti, kao da su kući. Lijepo je kad vam tako isto i uzvrate", poručio je Hussain.

Ovaj 29-godišnjak otkrio je kako je ideju preuzeo od jednog američkog kafića, prije nekoliko godina. Također, rekao je i kako on uvijek upozori kupce na pravilo kafića te da dosad nikom nije namjerno naplatio nešto.

"Ako mušterije ne koriste svoje manire, ja pokažem na znak, a oni odmah postanu pristojniji. Mnogi ljudi znaju biti nepristojni ujutro, ali kad vide natpis, to ih natjera na razmišljanje. Nikad ne znaš kroz šta neko prolazi pa je nepristojan, ali ovo ih natjera da spuste gard i progovore", objasnio je.

Čini se da posjetitelji cijene ono što ovaj vlasnik praktikuje u svojoj čajdžinici, a sudeći po recenzijama, mnogi ovo mjesto opisuju kao "ljupko i neobično, s vrhunskom uslugom".