Prikrivena kampanja ili?
0

FOTO+VIDEO / Momak iz Californije istetovirao naočale na licu

Sarajevo-x.com
Video snimak muškarca koji na svom licu tetovira Ray Ban sunčane naočale postao je pravi hit na YouTubeu. U samo nekoliko dana snimak je pregledalo više od 500.000 ljudi, i dok su jedni šokirani nevjerovatnom odlukom mladića Matthewa drugi pak vjeruju da se ovdje radi isključivo o reklami za Ray Ban.

Iako su se na internetu osim snimaka tetoviranja pojavile i brojne fotografije na kojima je Matthew prikazan sa novoistetoviranim Ray Ban naočalama, špekuliše se kako je sve zapravo obična reklamna kampanja.

Britanski mediji tvrde kako je kompanija Ray Ban prije 20-tak dana osnovala produkcijsku kompaniju pod nazivom "Never Hide Films“, koja posjeduje vlastiti YouTube kanal i koja je do sada objavila već 20 video uradaka.

Vjeruje se da je i ovaj snimak na kojem je prikazan Matthew kako tetovira naočale na licu, samo jedan u nizu od tih snimaka za Ray Banovu promotivnu kampanju.

Ipak, video je izazvao veliko interesovanje publike. Brojni mediji pokušavali su kontaktirati i samu kompaniju Ray Ban i tražiti objašnjenje međutim, portparol navodno nije želio komentarisati.

Javnost je podijeljena. Jedni tvrde kako se Matthew zaista tetovirao, drugi , pak, da nije.

Ukoliko je to zaista učinio, onda se postavlja pitanje šta je tog momka naglalo na tako drastičan korak tetoviranja doživotnih naočala?

Da je to učinio iz hira zaista je nevjerovatno, no možda bi ipak moglo biti istinito.

Vjeruje se da će se i sama kompanija Ray Ban uskoro oglasiti.