Nova usluga
0

Lufthansa nudi sunce ili vraća novac

Sarajevo-x.com
Foto: AFP/File
Foto: AFP/File
Njemački avioprevoznik Lufthansa putnicima kojima godišnji odmor bude pokvaren uslijed lošeg vremena nudi mogućnost žalbe. Naime, novom šemom korisnici usluga ove kompanije mogu tražiti kompenzaciju za kišu koja im pokvari planove za odmor.

"Sunce osiguranje", kako je nazvana nova usluga, putnicima koji rezervišu bilo koje mjesto na letovima za 36 različitih destinacija, za svaki kišni dan cijena će biti umanjena za 20 do maksimalnih 200 eura.

Da bi iskoristili ovu ponudu moraju rezervisati svoje mjesto do 18. avgusta za putovanja u septembru ili oktobru, saznaje CNN. Za svaki dan kada kiša zapada u količini od najmanje 5 milimetara moći će se žaliti kompaniji. Padavine se prate na njemačkoj web stranici wetteronline.de.

Iako je većina lokacija iz ponude na Mediteranu i Bliskom istoku, s Lufthansom je moguće letjeti i u Bilbao u Španiji ili američke gradove Boston, New York, Philadelphiju i Washington DC.

Ovaj potez uprave aviokompanije napravljen je nakon informacija o padu profita za 88 posto.

Lufthansa nije prvi avioprevoznik koji nudi "sunce osiguranje". Prije dva mjeseca dvije francuske putničke agencije, Pierre et Vacances i FranceLoc došle su na ideju da putnicima djelimično nadoknade slučajeve pojave četiri kišna dana u sedmici u toku njihovih godišnjih odmora.