Japanski izum
0

Književnost na toalet papiru

Sarajevo-x.com
Foto: AP
Foto: AP
U zemlji čiji građani vjeruju kako se duhovi skrivaju u šoljama, japanska kompanija osmislila je odličnu reklamu za nova izdanja književnih djela horor žanra.

Priče koje utjeruju strah u kosti odštampane su na rolama toalet papira, a svaka rola sadrži nekoliko primjeraka romana koji je napisao Koji Suzuki.

Japanac, autor priče "Prsten" koja se probila i do Hollywooda, svoj novi roman od devet dijelova reklamira na papiru postavljenom u javnim WC-ima.

Set papira nazvan je "Drop", a sadrži oko 90 centimetara priča koje se mogu pročitati u samo nekoliko minuta koliko vam je potrebno na WC-u, poručuju proizvođači iz kompanije Hayashi Paper.

Ova kompanija promoviše zanimljivi toalet papir od 2,20 američkih dolara ističući kako su njegove role "strašno iskustvo na WC-u", saznaje AP.

U Japanu se toaleti tradicionalno grade u tamnim uglovima kuće zbog vjerskih uvjerenja. Neposlušnu djecu roditelji tako plaše da će ih "dlakava ruka povući u tamnu rupu" ukoliko ne budu slušali.