Humor u teškim trenucima
46

Kako je izgledala "reklama" za Nike snimljena tokom opsade Sarajeva: Brži od metka

I. S.
Screenshot: Twitter/sniperalley.photo
Screenshot: Twitter/sniperalley.photo
Da su stanovnici Sarajeva i u najtežim trenucima tokom opsade koristeći humor pokušavali sačuvati zdrav razum, dokazuje i snimak "reklame" za Nike.
Naime, čovjek se sakrio iza zapaljenog tramvaja na Skenderiji te presvukao u sportsku odjeću. Obuo je Nike patike te se pripremio da potrči.

U narednom kadru vidimo ga kako pretrčava raskrinicu dok se u pozadini čuje kako pripadnici Vojske Republike Srpske (VRS) i Jugoslavenske narodne armije (JNA) ispaljuju metke.

"Brži od metka", govori spiker dok se na ekranu prikazuje Nikeov logo. Zapravo je riječ o isječku iz filma "Mizaldo, kraj teatra" Benjamina Filipovića.

[TWITTER]1359802304325632001[/TWITTER]

Tokom skoro četiri godine ratne torture ubijeno je više od 11.500 građana te je pričinjena ogromna materijalna šteta. Stanovnici Sarajeva nisu pružili otpor samo vojno. To se činilo i kulturom - predstavama, filmskim projekcijama, koncertima, izložbama. Sve se činilo da život bude što normalniji.

Haris Pašović je organizovao prvi Sarajevo Film Festival "Poslije kraja svijeta" 1993. godine u sklopu festivala MESS. U Kamernom teatru održana je premijera predstave "Kosa". Legendarni Bruce Dickinson je u BKC-u održao koncert. Ovo su samo neki od kulturnih događaja tokom opsade.