Korištenje ovog nacističkog diktatora i zločinca u reklamnom spotu ima za cilj uplašiti ljude dovoljno da redovno koriste kondome, te se ni u kom slučaju ne upuštaju u seks bez ove jedine zaštite od AIDS-a, osim, naravno, apstinencije kad govorimo o seksu.
Kakogod, reklamni spot nije prošao najbolje. Naime, mnoge su se HIV i AIDS organizacije i fondacije pobunile protiv ovakvog promoviranja uživanja u sigurnom seksu.
"Naravno, postoje mnoge HIV organizacije koje vode vlastite kampanje, ali ja bih pomislio da je reklama stigmatizirajuća prema ljudima koji žive s HIV-om i koji se ionako svakodnevno suočavaju s diskriminacijom, budući da ljudi ne znaju puno o ovom virusu", rekao je glasnogovornik Nacionalnog fonda za AIDS, a koji koordinira Svjetski dan protiv AIDS-a u Velikoj Britaniji.
"Povrh svega, reklama ne uspijeva poslati poruku prevencije."
Reklamu je producirala njemačka marketinška agencija Comitee.
Upozorenje, video prikazuje sadržaj neprimjeren za mlađe gledaoce.