U malom selu Cutudu, oko 80 km udaljenom od Manile, muškarac je plakao dok su čavli veličine olovke zabijani u njegove ruke i stopala. Ukupno osam osoba je pristupilo procesu razapinjanja na križ, a jedanaest ih je odustalo.
“Siromašni su sve siromašniji. Oni su središte moje pokore i molitve. Molim se za jednakost u društvu”, objasnio je Ruben Inaje, pokazavši zavoje na rukama, prenosi Reuters.
U susjednoj provinciji Bulacanu, pet osoba je razapeto na drvenim križevima, uključujući petnaestogodišnjeg dječaka i osamnaestogodišnju djevojku.
Hiljade posjetilaca prati događaj raspeća, koji je od seoskog događaja iz 1962. godine prerastao u turističku atrakciju, koja se kopira i u drugim dijelovima zemlje.
Satima prije raspeća, redovi muškaraca napola nagih i sa glavama pokrivenim kapama, bičuju svoja leđa trskama bambusa i koračaju preko slomljenih stakala. U prazničnoj atmosferi, piljari prodaju piva, sladoled i suvenire bičeva. VIP osobe se smještaju na posebnu, za to prilku, podignutu platformu.
Katolička crkva na raspeće i bičevanje gleda kao na pogrešno tumačenje i predstavljanje vjere.
“Duhovna dimenzija je u potpunosti izgubljena, a ovakvi preocesi su uvedeni zbog manifestacija koje drugi ljudi mogu gledati i u njima uživati”, izjavio je biskup Deogracias Iniguez.
Uz to je dodao da mnogi pokajnici koji prakticiraju fizičku bol pokazuju siromašno i plitko razumijevanje vjerskih obreda.
Još nijedan smrtni slučaj nije zabilježen za vrijeme raspeća, saznaje Reuters.
Ukupno 80 % od ukupnog stanovništva Filipina, oko 90 miliona ljudi, su katolici, i širom arhipelaga ovog vikenda će biti održani crkveni rituali. Filipinci kombinuju katoličku praksu sa sujevjernim običajima, tako da neki ljudi izbjegavaju tuširanje ili pranje veša poslije 15:00 na Veliki Petak, u vrijeme kada je, kako se vjeruje, umro Isus Hrist.