Očekuje se da će ući u Guinnessovu knjigu rekorda pobjedivši ekstravagantni američki Double Truffle Burger koji je 1994. koštao oko 82 eura.
Najsočnija japanska govedina na svijetu kombinovana je sa bijelim tartufima, crvenim lukom pripremljenim u Cristal šampanjcu, te uz najfiniju italijansku Pata Negra pršutu.
"The Burger" je nazvan najnovijom senzacijom u marketinškoj ponudi današnjice, nakon što je Selfridges prodavao sendvič po cijeni od 107 eura, a u Sloane Squareu cijena šoljice kafe iznosi 63 eura.
Jasper Gerard, kritičar Daily Telegrapha na ovo kaže: "Ovo je samo ludost PR-ova, čak i mnogo apsurdnija nego ta kafa. Burger barovi su očajni da se 'proguraju' na tržištu, a pitanje koje će ljudi postaviti je - zašto pune svoja tijela brzom hranom? Ko bi zaista potrošio 120 eura u Burger Kingu?"
David Kisilevsky, zamjenik predsjednika marketinga u lancu restorana s brzom hranom ističe: "Ovo je nastavak Burger Kingovih kvalitetnih burgera kojima se teži dostići najbolji okus. Pokazuje našu predanost kvaliteti i ponudi za različite 'džepove' naših kupaca."