Različite esencije
44

Bečki turizam se promovira mikrodozama koje su legalna alternativa pravim drogama

B. R.
Esencije kojima će se bečki turizam promovisati u SAD-u i Velikoj Britaniji (Foto: Lukas Thuringer)
Esencije kojima će se bečki turizam promovisati u SAD-u i Velikoj Britaniji (Foto: Lukas Thuringer)
Turistička zajednica Beča predstavila je neobičnu novu kampanju "microdose vienna", kojom se ovaj grad komprimira u oblik kapsule.

U sklopu ove kampanje se u Sjedinjene Američke Države i Veliku Britaniju distribuiraju posebne kapsule kojima se pozivaju turisti da posjete Beč, naglašavajući da čak i mala esencija grada može biti duboko privlačna.

Microdosing (mikrodoziranje) je popularan trend u angloameričkom svijetu, a podrazumijeva upotrebu minimalnih doza farmakoloških sredstava radi povećanja kreativnosti, koncentracije i osjećaja sreće.

Kao legalna alternativa za konzumaciju pravih droga, Bečka turistička zajednica je u saradnji s lokalnom apotekom Saint Charles napravila šest različitih kapsula koje sadrže odabrane doživljaje Beča.

Glavni sastojci ovih kapsula uključuju znoj konja lipicanera, zvuke s koncerta Bečkih simfoničara, čestice prašine s Klimtovog platna Emilie Floge, vinski kamen iz mješavine posljednje berbe grožđa, čelične čestice iz panoramskog točka te alkoholni destilat iz nedavno otkrivenog privatnog sefa Sigmunda Freuda.

Direktor Bečke turističke zajednice Norbert Kettner je istakao da se ovom kampanjom omogućava ljudima da se upoznaju s bogatstvom i ljepotom Beča već prije same posjete gradu, koja kod posjetilaca može proširiti horizonte i svijest. Skoro polovina svih turista u austrijskom glavnom gradu su stalni gosti.

Ekskluzivni setovi kapsula su poslani odabranim medijskim predstavnicima i kreatorima sadržaja u SAD-u i Velikoj Britaniji, a također će biti predstavljeni na događaju za novinare u New Yorku. Iako kapsule nisu dostupne za kupovinu, javnost u SAD-u i Velikoj Britaniji ima priliku osvojiti ih putem nagradne igre na internetskoj stranici kampanje.