{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


U trendu: George Clooney u reklami za svoju tekilu angažirao hipstere

20.6.2015. u 18:54
0
11
U trendu: George Clooney u reklami za svoju tekilu angažirao hipstere
0
 
Američki gumac George Clooney ima vlastiti brend tekile po nazivu Casamigos, a za najnoviju reklamu ovog alkoholnog pića, glumac je angažirao skupinu hipstera.
Spot u trajanju od 45 sekunde nosi naziv "House of Friends Road Trip" i prikazuje skupinu hipstera koji odmaraju pored jezera.

Fotografiju je radio modni fotograf Jason Lee Perry.

Casamigos, što u prevodu sa španskog znači "kuća prijatelja" je brend nastao prije dvije godine, a pokrenuli su ga George Clooney i suprug Cindy Crawford, Rande Gerber zajedno sa direktorom kompanije Discovery Land, Michaelom Meldmanom.

Kampanja poziva korisnike socijalnih mreža da dijele vlastite fotografije sa ovim pićem uz hashtag #HouseofFriends.

Clooney i Gerber navode kako će lično pregledati svaku fotografiju, te izabrati nekoliko najboljih koje će podijeliti na oficijelnim profilima ovog brenda na društvenim mrežama.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Gdje najčešće gledate filmove?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: