„Naše analize su pokazale da se zvijezde kao što je Tiger Woods odnosno njihov lik, koristi u enormne promotivne i reklamne svrhe, kako bi se zaradilo što više novca. Koliko je bitan neupitan rast toliko je i bitan rizik koji ovakvi skandali povlače za sobom“, rekao je profesor ekonomije Victor Stango a prenose australijski mediji.
Stango je zajedno s kolegom, također profesorom ekonomije, Christopherom Knittelom, istraživao berzu dionica 13 dana nakon što je Woods imao saobraćajnu nesreću na Floridi. Nakon toga, nekoliko žena su se predstavile u javnosti kao njegove ljubavnice.
Woods je neminovno morao da prizna svoju nevjeru i tako je izgubio velika sponzorstva. Fokusirali su se na devet jakih sponzora: Accenture, American Express, AT&T, Tiger Woods PGA Tour Golf, Gillette, Nike, Gatorade, TLC Laser Eye Centres i Golf Digest.
Vrijednosti dioničara pale su za 2,3 posto što je oko 12 milijardi dolara. Najveći gubitak osjetile su kompanije Tiger Woods PGA Tour Golf, Gatorade i Nike koje su izgubile šest milijardi dolara.