Osim što u svjetskim kinima ruši rekorde zarade, posljednji film 'Harry Potter i princ miješane krvi' donio je i porast prodaje proizviđačima naočala, po kojima pamtimo Harryjev lik.
Jamie Murray Wells, osnivač Glasses Directa, povećao je proizvodnju 'lenonki', koje s polica silaze brzinom svijetlosti, jer je kako kaže, prepoznao svjetski trend. Osim toga, Wells tvrdi kako njihova popularnost raste sve više.
U ovoj su tvrtki očigledno smislili način pametnog poslovanja i plasiranja pravog proizvoda u pravo vrijeme.
Naočale s ovim potpisom nose i Victoria Beckham, Lily Allen, Nicole Ritchie i Robbie Williams, dok klijenti mogu koristiti web video uz pomoć kojeg mogu doznati hoće li im željene naočale pristajati uz oblike lica, piše Telegraph.
Možda vas zanima
Početak drugog kvartala
Njemačka se vraća: Neočekivan rast privatnog sektora, brojke iznad očekivanih
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci