Elio Fiorucci, osnivač firme Fiorucci, koja je promovirala jeans odjeću i postala pionir mladalačkih i eksplicitnih reklama iz 1970-ih i 1980-ih godina prošlog stoljeća, preminuo je u 80. godini.
Novinska agencija Ansa javila je da je Fiorucci preminuo od iznenadne bolesti u svom domu u Milanu. Niko nije odgovarao na pozive u sjedištu firme Fiorucci.
Fiorucci je otvorio prvu prodavnicu u Milanu 1967. s novitetima iz londonske Carnaby Street, formirajući brand koji je promovirao životni stil s čuvena dva anđela u njegovom logotipu nekoliko godina kasnije.
Brand je bio povezivan s nekim od najslavnijih momenata pop kulture u 1970-im i 1980-im, a Fioruccijev tim je organizirao veliko otvaranje čuvenog kluba njujorškog Studio 54 u 1977., dok je Keith Haring dekorirao prodavnicu u Milanu 1984. godine koja je postala simbol firme.
U 2001., Fiorucci je odustao od svoje kreativne uloge, prenosi AP.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili