Foto: Ilustracija
Federalna trgovinska komisija upozorila je više od 90 pojedinaca i marketinških kompanija u SAD-u da poznate osobe i influenseri moraju jasno navesti kada promoviraju plaćene proizvode na Instagramu.
Grupa koju predvodi organizacija advokata specijaliziranih za zaštitu potrošača "Public Citizen" istakla je da je Instagram postao divlji zapad prljavog oglašavanja usmjeren na mlade ljude, a posebno na mlade žene.
Nije imenovano ko je upozoren, ali su istakli da je akcija pokrenuta zbog nekoliko vidljivih slučajeva nepridržavanja pravila o objavljivanju na Instagramu. Istakli su postove slavnih osoba poput Belle Hadid, Rihanne i Michaela Phelpsa.
Prema smjernicama Federalne trgovinske komisije, korisnici društvenih mreža moraju otkriti kada postoji neka vrsta monetarnog odnosa između proizvođača i oglašivača. Obično u hashtagu bude naznačeno da je riječ o reklami ili sponzorstvu.
Možda vas zanima
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Jedan od noviteta
Instagram uvodi statuse za korisničke profile
Razlika je očigledna