Showbiz

Nazvali asteroid po njemu: Freddie Mercury bi danas slavio 70. rođendan

Klix.ba
Na snimku objavljenom na YouTubeu gitarista grupe Queen Brian May jučer je objavio kako će jedan asteroid biti nazvan po pokojnom Freddieju Mercuryju koji bi danas, da je živ, proslavljao 70. rođendan.

Asteroid 17473 od danas će biti poznat kao asteriod Frediemercury u čast njegovom nevjerovatnom doprinosu i utjecaju na svijet.

Međunarodna unija astronoma kao i Centar malih planeta dali su certifikat kojim su usvojili ovaj prijedlog, a ime asteroida je zvanično promijenjeno.

Ovaj asteroid je otkriven 1991. godine, iste godine kada je frontmen Queena i preminuo, a može se vidjeti samo kroz veoma snažni teleskop.

May je kazao kako je ovo primjeren rođendanski poklon za čovjeka koji je u jednoj od svojih pjesama sebe opisao kao "zvijezdu padalicu".

Freddie je bio jedan od najboljih vokalnih izvođača svih vremena, najljepši glas rock muzike.

Rođen je 1946. godine kao Farrokh Bulsara u Zanzibaru. Njegova porodica se nakon što se završila britanska kolonizacija Zanzibara preselila u Englesku 1963. godine.

Freddie je sa Brianom Mayom, Johnom Deaconom i Rogerom Taylorom formirao kultni bend Queen, koji je stvarao bezvremensku i legendarnu muziku.

Freddie je preminuo 24. novembra 1991. godine od komplikacija izazvanih AIDS-om.