Odabrali su kampanju kroz koju su komunicirani izlazak i promocija albuma Dine Merlina "Ispočetka", obrazloživši svoju odluka kako se radi o školskom primjeru sveobuhvatnog i uspjelog PR projekta, javljaju iz PR tima ovog bh. muzičara.
Prof. dr. Nenad Brkić, u okviru čijeg je predmeta "Upravljanje korporacijskim komuniciranjem i reputacijom" izučavan slučaj kampanje Dine Merlina, pojašnjava: “Naš MBA studij je vrhunski studij za edukaciju menadžera gdje studenti izučavaju cjelovite i složene poslovne slučajeve (Case Study Analysis). Case PR kampanje za novi album Dine Merlina “Ispočetka” bio je odličan primjer pažljivo planirane i izvanredno implementirane komunikacijske kampanje. Za nas je to bio veoma poučan primjer o tome kako graditi i komunicirati kompleksne brandove uz upotrebu velikog broja komunikacijskih sredstava, kroz složene kanale komuniciranja usmjerene prema višestrukim ciljnim skupinama, a sve uz upotrebu sofisticiranog mehanizma za koordinaciju. Riječi “integracija” i “sinergija” su sasvim sigurno ono što, pored ostalog, karakterizira komunikacijsku kampanju Dine Merlina.”
Prezentacija projekta je održana u petak na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a prisustvovali su joj Dino Merlin, te Vesna Andree Zaimović koja upravlja Merlinovim PR aktivnostima.
O kampanji je u svjetlu marketinške teorije i prakse govorio i gost prezentacije, marketinški stručnjak Ekrem Dupanović.
Kroz prezentaciju se posebna pažnja posvetila konceptualnom i strateškom planiranju kampanje, te specifičnostima u odabiru formi i komunikacijskih kanala kroz koje su informacije plasirane javnost.
"Dolaze nova vremena, a internet polako ali sigurno preuzima vođstvo nad konvencijalnim kanalima. Dinin veliki plus ovaj put je bio što je njegov tim na vrijeme prepoznao nove trendove", rekli su postdiplomci i zaključili: "Ova kampanja je vrlo jednostavna , a sveobuhvatna, pravi je studijski slučaj, a takve rijetko imamo na našem tržištu".