Iskoristila slavu
10

Kako je Kylie Jenner postala milijarderka

DP
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Od reality zvijezde, preko poslovnog carstva u industriji šminke, najmlađa članica porodice Kardashian-Jenner, Kylie, dogurala je do liste milijardera časopisa Forbes. Ona je dobro iskoristila slavu svoje porodice za pokretanje biznisa i tako je postala "najmlađa samostalna milijarderka".

Ona je dospjela u središte javnosti kada je njena porodica pokrenula reality program Keeping Up with the Kardashians na televiziji E! 2007. godine i do sada je uspjela pokrenuti svoje poslovne brendove, a najpoznatija je po kompaniji koja proizvodi šminku, koja joj je i omogućila titulu "najmlađe samostalne milijarderke", piše Fox Business.

Bogatstvo Kylie Jenner, koja ima samo 21 godinu, procjenjuje se na milijardu dolara, dok Mark Zuckerberg, jedan od najbogatijih ljudi na svijetu, nije uspio dostići ovaj iznos do 23. godine.

Njeno kozmetičko carstvo, Kylie Cosmetics, sakupilo je stotine miliona dolara od 2015. godine, izazvavši pravu pomamu na internetu svojim pojavljivanjem, dok su proizvodi prodavani za samo nekoliko minuta, što je nekoliko puta dovelo do padanja stranice zbog navale posjetitelja.

Kako bi odgovorila na zahtjeve kupaca, proizvode iz firme Kylie Cosmetics proizvodi div u ovom području Seed Beauty, a ista je tvrtka zadužena i brend Colourpop Cosmetics i liniju šminke KKW Beauty, koju je pokrenula Kim Kardashian West.

Nakon pokretanja, firma Kylie Cosmetics proširila je svoju ponudu s proizvoda za usne na proizvode za oči, lice i obrve. U augustu 2018. Kylie je potpisala ekskluzivni ugovor s američkim kozmetičkim maloprodajnim divom Ultra Beauty.

Vrijednost Kylie Cosmetics, prema pisanju časopisa Forbes, trenutno se procjenjuje na 900 miliona dolara.

U maju 2019. godine Jenner je pokrenula još jedan brend, Kylie Skin, čija vrijednost u okviru kategorije proizvoda za njegu ljepote raste jako brzo.

Osim toga, Kylie je 2016. sa sestrom Kendall Jenner pokrenula modnu liniju Kendall + Kylie, koja se jako dobro prodaje širom Amerike.
Na sve to, ona zarađuje i od društvenih mreža kao influencerica, osobito na Instagramu, gdje je prati 162 miliona ljudi i gdje od jedne objave zaradi 1,27 milion dolara.